26 Mart 2012 Pazartesi

Yazdıkça dinleniyorum



24.3.2012 Cumartesi

Bir haftadır devam eden batın ağrısı için; tüm batın tomografi çektirdim. Sonuç olumlu yani bir şey yok. Ardından bizimkiyle kahvaltı yaptık, Dr gacet dan izin alarak işe geç geldim. Her şeyi tam toparlamak, yoğun cumartesiyi rahatlatmak adına post giremedim. Akşam yemek hazırlamadım eve gittim komşularla başka yere kahve içmeye gittik. Eve geldim. Kardeş rapor ve yemek diye inliyordu, zaten rapor yazmadım yemekte yok dedim. Evi temizlemedim, mutfağı toplamadım, keyfime göre davrandım. Bizimki eve gelince ona onu ne kadar çok sevdiğimi söyledim. Bir şeymi aldın gene dedi. Filmde birşey çıkmamış neden dedi çıkmasını istediğini düşündüm. Neden acaba? Yat geber yemeği yemek istediler. Hazırladım yedik. Cimcime masal okumamı istedi. Geliyorum deyip yatağa gönderdim. Gittiğimde uyumuştu.
25.3.2012 Pazar

Sabah sekizde uyandım. Ortalığı topladım çayı, yumurtayı ocağa koydum. Bulaşık makinesini boşalttım. Attım kendimi dışarı sümbüle gittim gazeteyi aldım, orhana  gidip  ekmeği aldım. Canım börek yapmak istedi milföy alayım dedim aklıma ayvalar düşünce yüklüce şeker aldım. Eve gittim ayvaları temizledim komposto ve reçeli ocağa koydum. Pazardan aldığım kabaklarıda ateşe koydum. Milföyleri tepsiye dizdim. Sosisleri hazırladım. Salonu biraz daha toparladım. Şu bir türlü bitmeyen montu kaldırdım.

Çay demlendi ortalıkta toplandı, börekler fırına girince, uyandırmaya çalıştıklarım uyanmıyordu tabii saat 11.00 olmuş keyfe bak. Annemi kahvaltıya çağırdım gelmedi.
Kahvaltı ettik. Cemo ben bilmediğim yere çekiç vurmam yanlış film çektirmişsin deyip duruyordu. Bu adamın bilmişliği beni öldürecek. Kahvaltı sonrası her şey tamamdı komposto, reçel, kabak tatlısı hazırdı. Başladım büyük temizliğe Cemo ya ahizeleri silmesini ,yatakları düzeltmesini söyledim. Tamam veya olmaz demedi ama yaptırana kadar göbeğim çatladı. Camları sildim, tozları aldım süpürge yaptım. Banyoda nasibini aldı biraz. Bunlar bittiğinde bende bitmiştim. Biraz uzandım arkadaşla kızı geldi. Söylemeyi unuttum. Kısırda yaptım. Bu arada bizimkiler acıkmıştı tekrar yemek hazırladım. Cemo’yla tartıştık. Yoruluyorum yardım et dediğimde çalışma o zaman dedi  bende nankörsün dedim. Kızdık birbirimize.
Arkadaşla dedikodu yaptık gitti. Çocuğuna ince giydirdiği için cimcimenin kıyafetlerinden istedi verdim. Cimcime ortalığı yıktı. Bende onu yıktım kıskançlığın ne kadar kötü olduğunu anlatmaya çalıştım kendimce.
Akşam olduğunda Cemo barışalım artık dedi barıştık. Cimcime , bisikleti ben ve Cemo parka çıktık. Cimcime eğlendi. Bizde oturup sohbet ettik. Eve geldik. Cimcime duş aldı saçlarını kıvırcık olsun diye bigudi ile sardık ve saat onda hepimiz yorgunluktan uyuya kaldık. Cemo da çok yorulmuştu. Tabi bütün gün çok çalıştı.

AKILDA KALANLAR
  • Tomografide neden bir şey çıkmamış diyen koca
  • Rapor diye inleyen kardeş
  • Seni seviyorum diyen karısına ; yine ne aldın diyen erkek.
  • Ben yanlış yere çekiç vurmam, vurduğum yerde boru mutlaka çatlaktır diyen eş
  • Çalışmasaydın diyen nankör eş
  • Yardım etmeyen erkek kardeş
  • Kıskanç kız çocuğu
  • Saçını süpürge eden kadın

Bu arada aklıma hafta sonu ettiğim sohbetlerden etkilendiğim için bir konu hakkında fikir geldi.
Hani bu gelinlerinden her işi bekleyen kayınvalideler ve kayınbabalar  varya ; gelinlerin baba- anneleri de e sizin oğullarınızdan aynı performansı bekliyorlar. Haberiniz ola.
NOT: Bu yazı kimseye gönderme yapmıyor. biricik erkeğimi, kardeşimi, kızımı çok seviyorum.Tarihe not olsun .Yorgunum yazdıkça dinleniyorum diyelim 

Hiç yorum yok: